VEELGESTELDE VRAGEN

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden, dan mag je een e-mail sturen naar: info@littledreamers.nl. Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk te antwoorden

Vragen over: Bestellen - Betalen - Bezorging, Levertijd en verzendkosten - Garantie, klachten & retourneren - Mijn klantgegevens

BESTELLEN

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product in de webshop staat een knop "Voeg toe aan winkelwagen". Voordat je het artikel in je winkelwagen toevoegd kan je nog kiezen voor een aantal en extra opties. Zodra je jouw product aan je winkelwagen hebt toegevoegd krijg je te zien dat jouw product succesvol in de winkelwagen is geplaatst: NAAM PRODUCT" is succesvol in uw winkelwagen geplaatst. Ga naar uw winkelmand om je bestelling af te ronden, of sluit dit venster om verder te winkelen. 
Door te klikken op "Ga naar uw winkelwagen" zie je de volledige inhoud van jouw winkelwagen. Het bestelproces bestaat uit vier stappen. Bij iedere stap wordt uitgelegd wat je nog moet doen en wanneer je de betaling kan uitvoeren. Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, is mijn bestelling goed aangekomen?
Als je online een bestelling plaatst hebt en je jouw e-mailadres goed hebt doorgegeven, ontvang je direct een orderbevestiging via je e-mail. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Kijk goed of je geen e-mail hebt gemist in je overige of ongewenste e-mails. Heb je nog steeds geen orderbevestiging? Stuur ons dan meteen een mailtje naar info@littledreamers.nl.

Kan iemand mij helpen bij het plaatsen van een bestelling?
Natuurlijk helpen we je graag! Little Dreamers is op maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 bereikbaar via info@littledreamers.nl. Natuurlijk mag je ook buiten deze uren om mailen, het kan zijn dat het dan iets langer duurt voor ik kan antwoorden.

Zijn alle producten op voorraad?
Nee, alle producten worden gemaakt zodra je besteld hebt, tenzij we dit anders hebben aangegeven bij het desbetreffende product. We streven naar een levertijd van maximaal vier weken zodat je zo spoedig mogelijk jouw bestelde item in huis hebt.

^ Terug naar boven

BETALEN

Hoe kan ik betalen in de webshop van Little Dreamers?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Little Dreamers kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL, Paypal, Bancontact/Mister Cash, SOFORT Banking, Visa en Mastercard.

iDEAL werkt direct samen met 9 grote banken in Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot. Nadat de consument iDEAL heeft gekozen als betaalwijze wordt de eigen bank geselecteerd. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank. In deze omgeving staat de bank garant voor de veiligheid. Koper en verkoper zijn verzekerd van een transparante transactie, zonder verborgen kosten.

Bij vooruitbetaling via bankoverschrijving kies je ervoor het totaalbedrag van je bestelling zelfstandig over te maken naar het rekeningnummer van Little Dreamers: NL80KNAB0256868336.

Ik heb een betaling gedaan, maar hoe weet ik nu zeker dat de betaald heb?
Indien je hebt betaald krijg je van ons automatisch een bevestiging dat de betaling is ontvangen en dat wij de gekochte producten klaar gaan maken voor verzending.

Ik heb wel betaald, maar nog geen bevestiging ontvangen?
Als je online een bestelling plaatst hebt en je jouw e-mailadres goed hebt doorgegeven, ontvang je direct een orderbevestiging via je e-mail. Ook krijg je van Little Dreamers een bevestiging zodra wij je betaling hebben ontvangen. Kijk goed of je geen e-mail hebt gemist in je overige of ongewenste e-mails. Heb je nog steeds geen betaalbevestiging? Mail dan direct, wij helpen je graag:  info@littledreamers.nl.

Ik heb wel betaald, maar nog geen bestelling ontvangen?
Het product dat je besteld hebt wordt voor jou gemaakt, doorgaans is de levertijd maximaal drie weken. Wij nemen contact op met je zodra jouw bestelling af is en klaar is voor verzending, zodat we zeker weten dat je ook thuis bent om het bestelde item in ontvangst te nemen. 

^ Terug naar boven

Bezorging, levertijd en verzendkosten

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na ontvangst van betaling wordt de bestelling voor jou met de hand gemaakt. Zodra we jouw betaling ontvangen hebben krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling af is zullen wij contact opnemen met je om de levering te bespreken, zodat we zeker weten dat er iemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen. Bestellingen worden verstuurd via een koeriersdienst en Little Dreamers is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen onderweg. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. We proberen een levertijd aan te houden van maximaal 3 weken, mochten wij om wat voor reden deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Al onze meubels worden door ons met de hand gemaakt nadat je besteld hebt. Zodra het meubelstuk af is nemen we contact met je op en wordt deze overgedragen aan de koeriersdienst. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Dit kan in stap 2 van het bestelproces. Vink het vakje voor "Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven" aan en vul de juiste gegeven van het afleveradres in. Houd er wel rekening mee dat het pakket doorgaans zwaar en lang is.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Ja, we leveren momenteel aan klanten uit Nederland, België, Frankrijk, Engeland en Duitsland. Mocht je woonachtig zijn in een ander land of benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestelllen, stuur ons dan een e-mail en dan kijken we wat we voor je kunnen doen!

Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
De verzendkosten binnen NL voor een pakket bedraagt € 4,95
Bestel je binnen NL boven € 50,- aan producten dan betalen wij de verzendkosten voor je!

Voor bestellingen buiten Nederland maken we gebruik van een koeriersdienst met express service zodat jouw bestelling snel in huis is. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de lengte van het bed. Als je hier vragen over hebt kun je ons mailen op info@littledreamers.nl

Levering voor grotere pakketten verloopt via een koeriersdienst. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Landen waarnaar verzonden wordt:
Nederland,
Verenigd Koninkrijk,
Frankrijk,
Duitsland,
België​.

Afhalen:

Mocht je in Hoorn of de directe omgeving wonen dan is afhalen op afspraak mogelijk. We nemen contact op met jou voor het maken van een afspraak.  Indien je hier gebruik van wil maken, kies dan bij stap 1 uit het bestelproces bij "Betaalwijze" voor "betalen bij afhalen". De verzendkosten worden dan automatisch van je factuur verwijderd.

Adres: Gildenweg 2C, Blokker.
E-mail: info@littledreamers.nl
Telefoon: 06-55182804

^ Terug naar boven

GARANTIE, KLACHTEN en RETOURNEREN

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Ik heb een klacht, waar mag ik die indienen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@littledreamers.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kan ik mijn producten ruilen of retourneren?
Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Houd er rekening mee dat je verantwoordelijk blijft voor het pakket totdat het veilig aangekomen is bij Little Dreamers. Verpak het dus zorgvuldig en verzend dit aangetekend/verzekerd. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien je gebruik wil maakt van je herroepingsrecht, vragen wij je de volgende stappen te nemen:
- Meld je retour aan via een mailtje naar info@littledreamers.nl
- Vul het retourformulier in.
- Retourneer het retourformulier samen met  het product en alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan Little Dreamers.
- Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
 

^ Terug naar boven

MIJN KLANTGEGEVENS

Worden mijn klantgegevens gebruikt door derden?
Nee, Little Dreamers verklaart hierbij dat jouw persoonsgegevens niet aan derden worden verstrekt. Je persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Little Dreamers en zijn uitsluitend bedoeld voor het onderhouden van de klantrelatie.

^Terug naar boven

© 2017 - 2018 Little Dreamers | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies, dat doen wij om onze site prestaties te meten Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.